BB-Henna, Susan Ruusunen ja Tuksu puhelintytöiksi!

Bongasin v2.fi sivustolta tämmöisen jutun, jossa kerrotaan BB:stä tutun Hennan, pääministerin ex-morsiammen, Susan Ruususen ja Johanna "Tuksu" Tukiaisen ryhtyvän puhelintytöiksi! Seuraavaksi tyttöjen omat mainoslausahdukset puhelinkki.fi sivuilta. Samoilta sivuilta löytyy myös puhelinnumerot, jos joku haluaa jutella tyttösten kanssa. Mutta ne esittelyt:

"Olen erittäin sosiaalinen ja pirteä tapaus. Minun kanssani voit puhua aiheesta kuin aiheesta sillä juttua riittää. En epäröi puhua arkaluontoisimmistakin asioista vaan minulta löytyy aina joku neuvo tilanteeseen kuin tilanteeseen. Olen hyvä kuuntelija sekä neuvonantaja. Etenkin parisuhteissa!

Olen myös mitä mahtavin bileopas pääkaupunkiseudun yöelämään ja takaan, että löydät avullani juuri Sinun tyylisen paikan ja seuran...

Vain Sinulle..."


- BB-Henna

Näin mainostaa Henna itseään. Jos haluaa parisuhde terapiaa pääkaupunkiseudun sykkivässä yöelämässä, soittoa Hennalle samantien!

"Olen aikuinen sinkkunainen, jolle sattuu ja tapahtuu... Minuun ottavat päivittäin yhteyttä erilaiset ihmiset ja pyytävät neuvoa elämäntilanteisiinsa. Autan, neuvon, keskustelen mielelläni ja koska olen itsekin kokenut kovia, niin ymmärrän...

Ja hei tämä julkisuuskuva on pelkkää pintaa - olen aito, syvällinen ja positiivinen ihminen, joka auttaa aina ystäviä ja pitää lupauksensa.

Haleja..."

-Susan

Taitaa tästä ja edellisestä numerosta saada vain elämänohjeita puolijulkimoilta. Ja tietenkin ymmärrystä, onhan se tärkeää. Mutta näin siis Susan.

"Olen kaikille tuttu kasvo. Soita niin kerron vain Sinulle, mitä kulissien takana todella tapahtuu... Tuoreet juorut ja kuulumiseni.

kiss -kiss"

-Johanna


Tuksu ei ainakaan sanojaan tuhlaa suurempiin selittelyihin ja esittelyihin. Mutta en tiedä jaksaisiko tuota kauheasti soittaa ja kysyä Johanna Tukiaisen kuulumisia tahi juoruja, vielä maksua vastaan. Rahan ahne ämmä, kun kehtaa omista puheluistaan ja esiintymistä pyytää rahaa. 5000€ juhannus esityksestä, in your dreams. Douple Trouble siitä vielä syntyy, kun nainen on vielä ruma, yngh.


Hinnat näyttivät sivuilla olevan n. 3 € per minuutti, elikkä supertrio on kovin kallis. Ei parane turista viittä minuuttia pidempään niin puhelinlaskuun lisätään kymppi. En tiedä sitten kuinka moni tuonne soittelee, mutta voi olla että ei kovin moni. Yritys hyvä 10 kuitenkin. Supertrion seuraavia seikkaluja odotellessa...

Share this post!

Bookmark and Share

0 kommenttia:

Lähetä kommentti